6 کشته و دستکم 9 زخمی در تیراندازی ساکرامنتو کالیفرنیا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

6 کشته و دستکم 9 زخمی در تیراندازی ساکرامنتو کالیفرنیا

خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از پلیس «ساکرامنتو »اعلام کرد در پی تیراندازی در مرکز این شهر در ایالت کالیفرنیا آمریکا، شش نفر کشته و حداقل نُه نفر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 03
کد خبر: ۱۲۷۹۵۲

به گزارش راهبرد معاصر خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتد پرس» گزارش داد پلیس شهر «ساکرامنتو» مرکز ایالت کالیفرنیا اعلام کرد تیراندازی بامدادی امروز (یکشنبه به وقت محلی) در مرکز این شهر، چند قربانی بجا گذاشته که وضعیت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

طبق این گزارش، ویدئوی منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد که مردم در خیابان در حال دویدن هستند و صدای تیراندازی در پس‌زمینه شنیده می‌شود. پلیس جزئیات کمی در مورد حادثه ارائه کرد اما در توییتی گفت که نیروهایش به صورت گسترده به حضور در صحنه ادامه خواهند داد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم به نقل از پلیس ساکرامنتو گزارش داد که دست‌کم ۱۳ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و بر اساس گزارش‌های اولیه که هنوز تایید نشده، چهار نفر در محل حادثه جان باختند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردی سوار بر خودرو به سمت جمعیت در نزدیکی رستوران «ال سانتو» تیراندازی و حدود ۵۰ گلوله شلیک کرد و سپس از محل متواری شد.

طبق گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اداره پلیس ساکرامنتو اشاره‌ای نکرد که آیا مظنون دستگیر شده یا خیر، اما از مردم خواست از منطقه دوری کنند و افزود ماموران پلیس در حال تیراندازی هستند.

این خبر در صورت گزارش جزئیات دقیق‌تر تعداد قربانیان (کشته‌ها و زخمی‌ها) و انگیزه تیراندازی و سرنوشت عامل یا عاملان بروزرسانی خواهد شد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار